Gorjuss, New Heights.




Terwijl het zuidelijke gedeelte van ons land op zoek is naar zijn of haar feestneus, graag een bloemetjesgordijn wil zijn, even lekker doorzakt, of een paard in de gang heeft staan, zoek ik toch liever mijn hobbykamer op.
Vorige week had ik al een begin gemaakt met dit kaartje, en gisteren heb ik 'm af kunnen maken.
De laatste paar kaartjes ging het kleuren met de Chameleon pens mij niet zo goed af, en nu weet ik waar dat aan lag.... Ik had gewoon het verkeerde papier... Beetje dom 😥
Omdat ik mijn basiskaarten eigenlijk altijd uit wit Cardstock maak blijven hier vaak wel restjes van over, deze gebruik ik dan om bijvoorbeeld mijn stempel op schoon te stempelen, of om iets anders te proberen. Deze restjes leg ik altijd op het hoekje van mij bureau. Nu ben ik bang dat er per ongeluk een stukje tussen mijn DCP papier is beland, en net dat stukje heb ik dus gebruikt voor de vorige 2 kaartjes. Deze keer ging het gelukkig weer als vanouds, en kreeg ik de smaak weer te pakken.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van het patroontje van 'Be Challenged'. Elke maand geven ze een nieuw patroontje waar je met hart en lust mee kunt variëren. De vakken heb ik voorzien van een stukje designpapier afkomstig van een blok van de Action. De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstans van Craft Emotions. 1 voor 1 heb ik de lettertjes op geplakt, een heel gepriegel, maar wel leuk om te doen. Mijn favoriete dametje mag natuurlijk niet ontbreken, ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon pens, en haar vervolgens op een stukje vellum geplakt. Zo komt ze net wat beter tot haar recht.

Patrick is gewoon werken vandaag. En vanmiddag zoek ik weer lekker mijn hobbykamer op.
Dank jullie allemaal voor de vele reacties op mijn vorige kaartje. Ook op de uitdaging op mijn andere blog is erg goed gereageerd. Wordt dus vervolgt. 😃

Ohw ja.... Met dit kaartje heb ik een top-3 plaatsje in de wacht gesleept.












Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Crafts Galore Encore Challenge
- Glitter 'n Sparkle Challenge Blog
- Craft Addiction
- Be Challenged
- 7 kids Challenge

Reacties

  1. mooi kaartje! prachtig model. zie het nu heel veel voorbijkomen dat modelletje. super gaaf Gorjuss kaartje. Ojee dat is inderdaad balen van het inkleuren. papier blijkt dus wel weer heel erg belangrijk te zijn he..

    Proficiat met je topplaatsje!
    Voor mij ook geen carnaval, ook zo mn hobbykamertje opzoeken!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een GAAF kaartje heb je gemaakt Renate.....leuke stempels heb je gebruikt. Het is een schitterend kaartje geworden...en gelukkig op tijd ontdekt op welk papier je het best kunt stempelen.
    Wat super leuk dat je met je vorig kaartje in de top 3 bent gekomen....gefeliciteerd hoor!
    Groetjes en ga maar lekker aan de knutsel....het is er best weer voor!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit kaartje Renate...leuk patroontje is dat hè van Be Challenged...en wat leuk gedaan met die tekstlettertjes ook het schattige Gorjussmeisje prachtig ingekleurd en komt heel mooi over op het vellum
    veel plezier in je hobbykamertje
    ook ik ben daar heel de dag te vinden...het is hier behoorlijk nat nu buiten...jammer voor diegenen die nog carnaval wiilen gaan vieren...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die Renate, ik moest erg lachen om je eerste zinnen van je post!
    Dit model is al veel gemaakt en bij iedereen weer zo verschillend! En
    je tekst is geweldig heb chapter even vertaald, want wil dan wel weer
    weten wat het betekend, hihi En je dametje is weer prachtig ingekleurd en
    wat een goed idee het vellum, zo springt ze er mooi uit en wat staat het dessin papier er prachtig bij...weer van de A hè!!!
    Ik heb ook vrij, mijn broodje genuttigd en ga ook onder duiken en aan de freubel!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die spaties....geen idee???? maar mag de pret niet drukken toch!

      Verwijderen
  5. Wat een super mooie kaart!! Leuk model en mooi dp. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart is dit geworden, Renate. Ontzettend mooi gedaan.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi model en een mooie kaart is dit! Mooi die paneeltjes met grassen en teksten en op de laatste het meisje. Mooie tinten koos je ook. Van harte met je topplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely card and I think the sentiment is perfect. Love the image too. Thank you so much for entering the Crafts Galore Encore (Anything Goes) Challenge this month, lots of luck and I hope we see you again soon. Hugs to you Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!! Mooi gekleurd en zo'n mooi geheel. Voor mij ook geen carnaval hoor.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat leuk gedaan....eerst gestempeld en opengevouwen komt de gorjuss verrassing...fijn dat je weet waaraan het kleuren lag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk en lief kaartje, met een heel origineel model! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als je me zou zien zitten... met m'n mond open... vol bewondering zit ik je kaart te bekijken, wat is het een prachtexemplaar! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je mooi papier gebruikt Renate, -onze- Action was 2 weken dicht, wegens verbouwing, gaat morgen weer open..Ook je Gorjuss meisje is mooi ingekleurd, gelukkig heb je ontdekt waar het aan lag..Leuk model, vond ik ook.. Ik heb tot mijn 49ste in Brabant gewoond, dus Carnaval, nu woon ik in Drenthe en..helemaal niks..wel lekker rustig.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Renate. Zag het modelletje ook al veel voorbij komen; vaak ontzettend 'vol' dat ik me afvraag hoe je zo'n kaart ooit in een enveloppe wilt krijgen..... daar heeft deze van jou geen probleem mee hahaha!
    Prachtige combinatie van DP, tekst en stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoe je elke keer weer van die prachtige kaartjes maakt.
    Zo mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje heb je gemaakt! Jouw uitwerking is ook al zo mooi! Vandaag een boel van deze patroontjes en allemaal weer heel anders!
    Groetjes!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oohhh wat is dit ook weer mooi Renate!!
    Ik woon dan wel in het zuiden tussen al de carnaval vierdes maar ik geef er niets om. Laat mij ook maar lekker freubelen.
    Vind je post wel erg leuk geschreven. Jeetje wat een gepriegel de tekst zeg!
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    En gefeliciteerd met je top drie notering.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi Renate! Mooie kleurencombi en details :D

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I adore your card, very beautiful and well done. Love your Gorjuss Girl, Thank you for joining us at 7 Kids!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!