Gorjuss, On top of the world, pocketletter


Goede middag.
Vandaag heb ik even iets anders voor jullie. Uiteraard wel met een Gorjuss dametje, maar nu eens geen kaartje.
Vorige week heb ik mijn Fuse binnen gekregen, en die moest afgelopen weekend natuurlijk uitgebreid getest worden. En om meteen maar van de nood een deugd te maken heb ik een pocketletter gemaakt. Dit is helemaal nieuw voor mij, en ik merk dat ik er nog een beetje in moet komen, maar jullie gaan hier nog wel vaker iets van voorbij zien komen. Het was zó leuk om te maken.
Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden.

Al het designpapier met de groene accenten komt uit verschillende blokken van de Action. Het designpapier met de stenen muur, is van Studio Light. De hout fineer vogeltjes komen van de Action, net zo als de label in de rechter pocket van de bovenste rij. De knoopjes komen uit mijn eigen voorraad.  De grote label op de middelste rij heb ik gemaakt van Kraft, met behulp van een mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik met een embossingmal bewerkt zodat er een houtnerf ontstaat. In de linker benedenhoek heb ik 2 veertjes geplat die ik heb gemaakt met malletjes van JoyCrafts. De tekst is van Marianne design, en de bloem komt ook van de Action. De rechter benedenhoek heb ik gevuld met vogelzaad.

Komend weekend heb ik inventarisatie (balans) weekend, dus er staat me een pittig weekendje te wachten. 

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):


Reacties

  1. Geweldig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om een pocket bij je te zien Renate! Is hartstikke leuk geworden met deze prachtige stempel en heel mooi uitkomt zo op de voorgrond!!!
    Succes met balansen!!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,
    je hebt een gave PL gemaakt, handig als je een fuse hebt, dan kun je de vakjes maken zoals je zelft wilt..lief afdrukje en de kleurencombi is echt top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi hoe je alles gecombineerd hebt! Prachtige PL!
    hopelijk lukt alles goed dit weekend met jullie inventaris!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....dat heb je heel erg leuk gedaan Renate!
    Ik heb eerst opgezocht wat fuse eigenlijk precies is....maar daar kun je leuke dingen mee maken! Jij hebt al goed je best gedaan. Vond je het niet moeilijk? Het lijkt me toch niet zo gemakkelijk....maar het went weer wel natuurlijk. We zullen er vast nog meer van te zien krijgen bij je.
    Groetjes en succes dit weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely project, great details.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Wings on Things' challenge this week and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer eens wat anders dan een kaartje hé Renate, het ziet er mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely creation! Thanks for joining us at Lets craft and create

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf gemaakt!
    Ik heb de fuse ook, alleen nog in verpakking. Ik hoop van het weekend ermee te kunnen knutselen. Wel erg leuk zo wat jij ermee gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge, dat vind ik heel knap. Ik denk dat ik voorzichtig eens zou beginnen met een schudgedeelte voor een kaartje en jij maakt meteen een hele pocketletter! Zo gaaf gemaakt. Heel mooi in deze kleuren en de details.
    Sterkte dit weekend! Ik ben alleen zondag vrij...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely project!
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave PL heb je gemaakt! Alles perfect op elkaar afgestemd en je kleurencombinatie is super!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind 'm echt supermooi geworden Renate!
    Mooie kleurencombi in combinatie met 't Gorjuss dametje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow... great work. Thank you so much for joining us at Polkadoodles Craft Challenge #52 Anything Goes.
    Hugs, Tina - DT
    Polkadoodles Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is fabulous, lots of super details.
    Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie pocketletter, wat heb je die gaaf gemaakt, handig dat je met die fuse zelf kan bepalen hoe groot je vakjes worden.
    Je gorjuss met het konijntje is ook een schatje geworden, mooi kleurwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig! Ik ben ook bezig met een pocketletter. Maar kom niet verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful!! Thank you for joining with us at Let's Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I really love the country style. Very nice project.
    Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    creativEle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!