Kleurenkaartenteam, April 2016, Bruin en Kraft.


De reden, dat ik een paar jaartjes geleden ben begonnen met mijn blog, is het Kleurenkaartenteam.
Voorheen ging al met grote regelmaat even spieken bij verschillende blogs, maar zou ik zelf nooit op het idee zijn gekomen om zelf een blog te starten. Ik heb geen familie of vrienden die hier ervaring mee hebben, en zelfs Patrick, die toch best wel handig is met de computer, en het wereld weide web, kon mij hier niet mee helpen. Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan op het internet, heb ik de knoop doorgehakt, en ben ik op een avond begonnen met het opzetten van mijn blog. Na de nodige hobbels en bobbels, waaronder het bedenken van een naam, zijn we nu alweer bijna 3 jaar verder, en hebben het aantal volgers een tijdje terug de 100 aangetikt. (reden voor een feestje) houd mijn blog in de gaten. Ik had echt nooit gedacht dat het zó leuk zou zijn om te bloggen, je leert allemaal mensen kennen die de zelfde passie hebben, en ondanks dat je elkaar eigenlijk nooit ziet, is er toch wel een klik.

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens mee heb gedaan, de hoogste tijd dus weer.
Ik ben gestart met een witte basiskaart, hierop heb ik een stukje designpapier (Action) geplakt dat ietsje kleiner is. De randjes heb ik bewerkt met Disterss inkt. In het midden van de kaart heb ik een rechthoek geplakt van hoogglans papier waar een werkje in zit, dit is ook ooit in mijn mandje beland bij de Action ;o). Om het geheel een beetje te breken heb ik 3 strookjes kant  er overheen gedaan. Deze keer heb ik mijn Gorjuss afgedrukt met versamark, en daarna bewerkt met witte embossingpoeder en de heattool. Om toch wat diepte in het afdrukje te krijgen heb ik zo hier en daar wat schaduw aangebracht met Derwent Colorsoft.

Bij Martina zien jullie een lijst met alle deelnemers.

Ik ben weer super benieuwd naar jullie reactie.
Vanavond kom ik even bij jullie spieken. Tot straks.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Kleurenkaartenteam => April 2016, Bruin en Kraft.



Reacties

  1. wauw, wat is die leuk geworden zeg ! mooi mooi mooi ! geslaagd kaartje
    bedankt voor je deelname, tot de volgende,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Renate, leuk deze Gorjuss in embossing!
    Tof dat we mekaar hier ook tegenkomen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als reactie op jouw berichtje: ja, ik ga soms ook mee geocachen hoor, maar ik ben niet zo fanatiek als mijn ventje: ik ga enkel bij mooi weer mee of als we op vakantie zijn of zo. Zondag was ik echt wel van plan om ook een multi mee te doen in Antwerpen, maar het lukte niet meer, Johan had zijn GSM vergeten, moeilijk om goed af te spreken natuurlijk dan en we moesten al rond half 5 terug vertrekken uit A'pen, want er stond 's avonds nog iets op mijn mans agenda...

      Verwijderen
  3. Deze is leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Zo'n mooie kaart, heel gaaf gemaakt! Wat is bloggen leuk he!? Ik geniet er ook van, had zelf ook nooit gedacht dat het iets voor mij zou zijn... Ik hoop je nog heel lang te kunnen volgen :-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi KKT kaartje Renate. Je bent prachtig binnen de kleuren combo gebleven en er een heel geslaagd geheel van gemaakt. Mooi hoor.
    Groetjes van veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart, Renate.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Renate....jij kunt toveren met de Gorjussjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en leuke challenge!!
    Een gezellige koningsdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Renate! Mooi gedaan met de kantjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Renate, heel moi gestempeld op het kraft!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renate,
    je hebt er echt iets moois van gemaakt, leuk de stempel met embossing, mooie kantjes,
    echt super gedaan!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, Renate. Leuk idee om het stempeltje zo te bewerken.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Renate,

    Welkom terug in het KKT... Fijn dat je er terug wat tijd voor hebt...

    Je blog-opstart-verhaal is wel super... Toch wel leuk om zo een aantal gelijkgestemde zielen te ontmoeten hé? En de naam van een blog mag ook klinken hé? Ik ben zelf ook fan van dotjes... Maar jouw kaart deze maand is dan toch het juweeltje...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Renate,

    Welkom terug in het KKT... Fijn dat je er terug wat tijd voor hebt...

    Je blog-opstart-verhaal is wel super... Toch wel leuk om zo een aantal gelijkgestemde zielen te ontmoeten hé? En de naam van een blog mag ook klinken hé? Ik ben zelf ook fan van dotjes... Maar jouw kaart deze maand is dan toch het juweeltje...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te lezen dat je ook zo bent begonnen, ik ben een jaar geleden ook zelf op onderzoek gegaan. En ik vind het zo leuk om te doen, inspiratie bij elkaar op doen en soms even een bemoedigend woord of een felicitatie.
    Je kaartje is prachtig, mooi zo'n witte stempel en lief de kantjes erbij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja Renate, eenmaal begonnen met blog is het niet meer uit je leven weg te denken.
    Zo ervaar ik het toch.
    Heel leuk om elkaar op die creatieve manier te vinden en met elkaar ideeën uit te wisselen.
    Proficiat met je +100 volgers.

    Een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Een leuk idee op het zo te doen met de witte stempel op kraft.
    Heel mooi.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk idee zoals je hebt gestempeld! op deze manier is het een hele leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad een heel leuk idee, die witte stempel op kraft, echt iets anders...Je kaartje is gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij 3 jaar een blog. Ik ben aan mijn derde bezig sinds 2008. Maar pas va 2011met kaarten speciaal. Gaaf om te doen toch??
    Maar je kaartje voor Martina is ook prachtig. Vind het steeds een uitdaging. Vooralnu met weinig mee in de caravan. Maar al die mooie voorbeelden, daar doen we het toch voor.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij 3 jaar een blog. Ik ben aan mijn derde bezig sinds 2008. Maar pas va 2011met kaarten speciaal. Gaaf om te doen toch??
    Maar je kaartje voor Martina is ook prachtig. Vind het steeds een uitdaging. Vooralnu met weinig mee in de caravan. Maar al die mooie voorbeelden, daar doen we het toch voor.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om te lezen waarom jij bent begonnen met jouw blog Renate :) Ik begon ermee omdat ik graag op al het moois wilde reageren. Super leuk dat je al drie jaar in Blogland bent! Ik ben hier pas net anderhalf jaar maar wat is het leuk he?! Zo gezellig en inderdaad ook al heb je elkaar nooit gezien er is een klik :) Jouw kaart is super mooi! Het stempeltje in wit is een heel leuke touch en het kant maakt het ook heel lief!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha...ja, wie is er niet zo begonnen? En zo gezellig om op al dat moois te kunnen reageren, maar ook reacties krijgen is enig!!! Mijn Zonen wilden me niet helpen, want zeiden ze: dan weet je niet hoe je blog in elkaar zit en moeten wij steeds opdraven, gewoon beginnen en als het niet lukt roep je om hulp, haha Dus ook alles zelf hebben moeten uit vogelen....gewoon doen hè!
    Je kaart vind ik heel mooi met de embossing op het kraft Renate het kant geeft net het extra sfeertje....top!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super kaartje Renate. En het bloggen is super leuk hé?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk en vrolijk kaartje, lief stempel heb je hier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. PRACHTIG je kaartje met deze KKT kleurtjes Renate...heel lief stempeltje en die kantjes maken het heel chique...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje! En leuk om via deze weg je blog te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat je bent gaan bloggen!! Anders hadden we elkaar niet 'ontmoet'. Je kaartje is erg leuk. Mooi met dat stempeltje zo.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Is het al drie jaar ... Je ziet tijd vliegt en de kaarten worden maar mooier en mooier.
    De KKT kaart is super vind het knap gevonden om het meisje zo in de kraft kleuren te laten .
    Super tof .
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk om zoveel mensen te leren "kennen" via het bloggen. Vergaat mij net zo! Ik kwam via via op jouw blog terecht. Altijd superleuk om weer te zien wat jij maakt. Dit kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat gaaf zeg! Zo mooi hoe je alles heb
    Combineerde hebt, met bewondering naar gekeken. En ja het bloggen is ook zo leuk he, het heeft mij ook heel veel gebracht, echt super. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een beetje laat met mijn reactie, maar je hebt een mooi resultaat gemaakt.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eindelijk weekend en tijd om te reageren.
    Ik kende je nog niet. Ik doe nu trouw een jaar mee met kkt en vind het heerlijk.
    Ik volg je nu! Je kaart is mooi, dat meisje is lief! Tot gauw liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Renate
    Dat is al een hele tijd dat je doet bloggen, ik doe het niet zolang het is leuk om de creaties te bewonderen van de mede Bloggers
    Je heb weer een leuk kaart gemaakt
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heel erg mooi geworden, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een beetje erg laat maar niet minder gemeend je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het KKT.
    groetjes Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!