Gorjuss, The Collector.



De zaterdag is voor mij een verplichte werkdag. Dus wat is er dan heerlijker om op zo'n dag maar eens lekker aan de freubel te gaan, en aangezien het weer er hier deze middag niet echt beter op werd, heb ik dat natuurlijk ook gedaan.

Ik ben begonnen met een witte basiskaart, hierop heb ik een iets kleiner stuk zwart Cardstock geplakt. In mijn restjesbak vond ik nog een stuk geel ribbelkarton, en om de overgang met het zwart iets minder hard te maken heb ik er een stukje washitape tussen geplakt. Omdat ik het idee had dat er toch nog wat ontbrak heb ik op een stukje vellum een gras-/bloemenveldje afgedrukt. Deze hoort bij de stempelset van Gorjuss. Het stukje vellum heb ik met een gele eyelet vast gezet. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Een stukje vellum op jullie kaartje bevestigen? (Als je er lijm, op tape op plakt, dan zie je het er altijd doorheen.) Uiteraard moest er weer een afdrukje van Gorjuss op komen. Ik heb haar gekleurd met Distress Ink. en Twinkling H2O.

Nog even genieten van mijn vakantie, maandag mogen we weer aan de bak. Een beetje structuur is toch ook wel weer fijn.
Zo dadelijk zie ik de collega's van mijn afdeling al, want we hebben een lekker etentje in het verschiet.
Tot snel   -xies-   Renate.

Ik doe mee met de volgende challenge(s):
Cards en Scrap Challengeblog => Challenge #242. Zwart-Wit-Geel.
Crazy 4 Challenges => Challenge #295, Sketch.



Reacties

  1. Mooie kaart in deze kleurencombi, Renate.
    Vellum kan je ook goed vastzetten met een klein beetje Pritt. En als ik het toch vast moet zetten met lijm of tape, dan werk ik dat weg met een klein knoopje op die plek oid. Op jouw kaart geeft de gele eyelet juist een super leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Renate deze is me toch leuk en wat is ze schitterend ingekleurd, vooral die haartjes zijn zoooooooo gaaf!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig een etentje als eind van de vakantie! Of is het alleen jouw eind van de vakantie? Ik weet eigenlijk niet wat voor werk je doet....maar een etentje is altijd wel leuk.
    Je kaartje is supermooi. Ik vind de combi van zwart geel en wit verrassend!
    Ook ik moet volgende week weer volop aan de bak.
    Sterkte weer, je zit er zo weer in en een 'normaal' ritme is ook weer fijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Renate en zo mooi ingekleurd! Ik werk eigenlijk nooit met vellum, maar ik vind dit wel heel gaaf gedaan. Die eyelet vind ik een superleuke oplossing om het vast te zetten. Je zou er evt ook nietjes voor kunnen gebruiken(?).
    Ik hoop dat je een lekker etentje hebt. Leuke afsluiting van je vakantie. Veel succes vast voor maandag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Renate...heel mooi in de kleurencombi .... een leuke ingekleurde digi en zeker het vellum is een heel mooi detail...
    Wat leuk dat je lekker etentej hebt als afsluiting van je vakantie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een supermooie kaart gemaakt, ik ben helemaal weg van het lieve meisje, ben sowieso een echte Gorjuss fan, erg mooi het bestempelde vellum, goed idee om het zo vast te zetten, de kleurencombi is perfect,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie allemaal leuke kaarten voorbij komen voor de cards en scrap challenge!! Die van jou is ook helemaal toppie!!
    Hoop dat je etentje heeft gesmaakt, alvast een goed begin van het weekend!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje! Mooie combinatie zwart en geel. De gorjuss is super in gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n toppertje, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuk kaartje Renate....wat heb je dat leuk gedaan met het vellum ertussen....ik doe het ook zo net als jij....met een brad of touwtje vastzetten.
    Hopelijk was je etentje heel gezellig.
    Groetjes en nog een fijne zondag....en voor maandag een fijne eerste werkdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Vind het gestempelde randje op velum een heel mooi effect hebben. Ik heb niet echt ervaring met het vastzetten van velum, dus daar kan ik je geen tips over geven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je deze kaart weer schitterend gemaakt.
    Een geweldige kleurencombi, leuk en mooi ingekleurd stempeltje en het vellum staat er ook prachtig bij.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Super zo in deze kleuren! Succes maar weer met werken! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent een echte Gorjuss fan Renate! en zo prachtig gekleurd! Een heel leuk detail is het vellum,
    waar je een prachtige stempel op hebt gezet! Je hebt een prima oplossing gevonden om het vast te zetten! Kan ook met een nietje....lijm zie je erdoor hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Renate!!! Leuke kleurencombinatie en wat gaaf dat stukje vellum met de stempelrand!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een origineel kaartje. Echt leuk met deze kleurencombi. Top. Maar het mooist vind ik nog de afdruk. Zo mooi ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er schijnt speciale vellum lijm te zijn...maar ik worstel er ook altijd mee. Prachtig gekleurd. Pompoen erbij en het had met deze gave kleuren ook een Halloween kaart kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!