De favoriet van Iris.

Een aantal weekjes geleden heb ik een oproepje geplaatst om een kaartje te maken voor Iris. Deze jonge dame had nog al wat verdrietjes omdat ze voor haar verjaardag maar een paar kaartjes had gekregen.
Een hele grote dank-je-wel voor alle mensen die door alle kerstdrukte heen toch nog een gaatje hebben gevonden om voor haar een kaartje te maken.
En jawel hoor.... Dit is haar favoriet.






Hermien je was toch echt haar favoriet. Gefeliciteerd!!!!
Wil je mij even je adres gegevens mailen, dan stuur ik de candy naar je op.




  

Reacties

  1. OOh zie dat koppie blij zijn, wat super leuk dat er gehoor aan is gegeven Renate en de kaart van Hermien is echt schitterend!! Nu maar hopen dat haar volgende verjaardag niet weer zo'n "kale" dreigt te worden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat een blij gezichtje. Leuk dat ze zo verwend is met dat mooie kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,

    Ik had dit even gemist door mijn afwezigheid....maar wat ontzettend lief van je om je zo in te zetten voor deze jongedame....Prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps een foutje in vorig berichtje....

      Hoi Renate....
      Wat een vrolijk blij meisje zie ik daar....helemaal gelukkig met haar mooiste kaart ...het is ook een toppertje ...applaus voor Hermien ...gefelciteerd met je prijsje.....Ook van jou Renate een heel leuk idee om iemand zo blij te maken...

      groetjes en een fijne donderdag

      Verwijderen
  5. Wat een blij koppie. Leuk dat je dit voor haar gedaan hebt, Renate.
    En Hermien, gefeliciteerd natuurlijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat jammer dit heb ik gemist anders had ik haar zeker een kaartje gestuurd!
    Wat een schitterende kaart heeft Hermien gemaakt, echt een plaatje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat leuk dat ze mijn kaartje eruit gehaald heeft, en dames bedankt voor alle complimenten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Hermien, dit was dan ook wel een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto en prachtig kaartje! Hermien, gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhhh wat kijkt ze blij! Ik zag het niet zitten qua tijd. Maar fijn dat er mensen waren die het wel zagen zitten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renate, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en natuurlijk kom ik meteen ook hier even een kijkje nemen.
    Ziet er gezellig uit en ik kom beslist gauw weer eens terug.
    Fijn dat Iris toch nog wat mooie kaarten gekregen heeft. Wat zijn er toch veel lieve mensen in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat ze toch nog een paar kaarten heeft gekregen, die van Hermien is inderdaad erg leuk! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!