Zomaar, voor jou.



Zijn jullie nog allemaal een beetje aan het genieten van jullie vakantie? Vanaf deze week mag ik ook gaan genieten van mijn vakantie, 2 volle weken. :) We gaan niet op vakantie, wel wat dagtripjes maken enzo. Daar heb ik geen problemen mee hoor, kunnen we lekker aan de hobby. Hebben jullie dat nou ook? Heb je je zo verheugd op het maken van een kaartje, in je koppie weet je al helemaal hoe je het wil gaan maken. En dan komt het gewenste resultaat er niet uit. Dat heb ik dus ook met dit kaartje. De sketch is van Dutch Card Lovers.  Kei leuke sketch.


De brickwall cirkels heb ik met zilverfolie gemaakt, de matte kant boven en een aantal keer dubbel gevouwen, dan is het steviger. De vlinders zijn gemaakt met een double fold die van Nellie Snellen. Het designpapiertje heb ik uit een blokje van de Action gehaald. De tekstjes en tabbladlabel is van Marianne Design, deze heb ik met embossingpoeder  Tinsel Silver, en de heattool bewerkt. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over dit kaartje.

Ik doe mee met de volgende challenges:
Dutch card lovers => Challenge #190, Sketch.

Reacties

  1. Renate ,je hebt weer goed je best gedaan , super toch ,

    Tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renate,

    Ik vond dit een heel lastige sketch, zit nog steeds te aarzelen of ik hem wel of niet zal maken.
    Je hebt hem leuk uitgewerkt met dat zilverpapier zo geembost.
    Je vroeg op mijn blog naar de bloemetjes, dat is een creatable van Marianne Design, de english rose. http://i1255.photobucket.com/albums/hh631/Maaike53/a5546e02-2a4c-4044-939a-61ef84cc707f_zpse607251a.jpg

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zo in deze kleuren groen, heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel aparte en anders dan andere uitwerking! Mooi is de kleur combi en de zolverfoliecirkels staan er schitterend bij. Speelse accenten door de vlinders, prachtig kaartje! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha,daar issie dan, de brickwall!! Leuk Renate z in die cirkels. Er zijn zoveel mogelijkheden.
    Je kaart is heel apart! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart kaartje hoor mooi gedaan bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi stijlvol kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl en ik wens je een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan en mooie kleurencombi en zoals gezegd heel stijlvol. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige uitwerking van de schets! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!