Trouwkaartje.





Tijdens het maken van dit kaartje komt de regen hier weer met bakken naar beneden. Complete wolkbreuk. Ze moeten ons wel hebben hier in het zuiden des land. Voor zo ver ik weet hebben we voorlopig geen bruiloft(en), maar er loopt wel een hele leuke challenge bij scr@p-cards challengeblog, waar ze graag een trouwkaart willen zien. En misschien hebben een aantal van jullie het modelletje wel herkend. Bij Nederlandse Kaarten Uitdagingen zijn ze hard opweg naar de 600 volgers en vinden het leuk om een flapjes kaart te zien. De hartjes op de flapjes heb ik op pinterest gevonden. Voor de taart heb ik het zelfde papier gebruikt als voor de hartjes. De stempel op de tag is van Joy crafts (Noor). Deze heb ik met embossingpoeder  Tinsel Silver, en heattool bewerkt. De tag zelf is een mal van Marianne Design. Verder heb ik nog wat plakpareltjes gebruikt, en washi tape (de hartjesrand op de taart). Het stropdasje, en de lintjes op de tag is kadolint.

Ik doe mee met de volgende challenges:
Scr@p-cards challenge-blog => #50 Trouwen
Nederlandse Kaarten Uitdagingen => Op naar de 600 volgers



Reacties

  1. Hoi Renate,
    wat super origineel weer dit trouwkaartje! Hoe kom je op het idee.
    Ik heb een kaart klaar liggen, het kale gedeelte dan. Nu nog een idee krijgen.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletjes is dit en prachtig gemaakt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk modelletje, geweldig dat de tag uit de kaart komt. Ik bof echt met wonen vlakbij de kust in Zuid Holland, wij blijven over het algemeen uit de narigheid met water en sneeuwoverlast! Hier was het heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renate,
    Een hele mooie kaart, en orgineel bedacht met de grote taart en zij-flapjes. De label of tag heb je ook zo goed bedacht!
    Super leuk dat je met deze prachtige kaart mee doe met de challenge vanScr@p-Cards en graag tot een volgende keer!
    Groetjes van DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk modelletje heb je gebruikt.
    Het is een stijlvol kaartje in mooie kleuren.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf model en nog mooiere uitwerking, topkaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kei leuk je kaart Renate .
    Wat heb jij een fantasie

    groetjes ,tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Renate, ik vind het een heel leuk ontwerp ... je moet er maar opkomen. Prima kleurencombi gebruikt. Goed idee zo'n mooi bewerkte, uitneembare tag. Zelfs de hartjes op de voorkant passen helemaal prima bij het geheel. Super trouwkaartje hoor!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan!! Echt een hele leuke kaart! Mooi model..
    Dankjewel voor je lieve reacties!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, dat heb je super gemaakt ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie trouwkaart, leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!