Super Gewelig Fantastisch.



Tja, en nu moet ik het ook toe gaan geven. Washitape is helemaal SuperGeweldigFantastisch! Ook ik ben er voor gevallen. Wat een lekker spul om mee te werken. Miranda  is hier echt een kei in. Er loop tot morgen een challenge bij Crazy for CAS waar ze vragen of je een Clean And Simple kaartje wil maken waarbij je gebruikt maakt van wahitape. Daar ga ik een gokje wagen met dit kaartje. Oh ja, en ik ga vanavond de Wibra en de Hema plunderen. Dus iedereen die in de omgeving van Weert woont, voor die leuke tapejes hoeven jullie hier niet meer naar toe te gaan :-) (geintje). De tapejes die ik gebruikt heb zijn van de Wibra, en van de Boekenvoordeel. Het stukje twine is ook van de Boekenvoordeel. De tekststempel is van Marianne Design, en het papier komt uit eigen voorraad.

Reacties

  1. Haha wat besmettelijk he. Het is ook leuk om mee te werken. Mooie kaart geworden. Het is maar goed dat je niet in apeldoorn en omgeving woont. Want dan ben ik je voorgeweest. Haha. ( valt mee hoor) groetjrs. Nellekeut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, daar komen de tapejes! Ik weet zeker dat je inspiratie vanzelf komt als je een voorraad tapejes hebt. Gewoon lekker spelen met strookjes, zoals je op deze kaart al leuk hebt gedaan. Lekker plakken en als hij niet naar je zin zit, haal je het strookje gewoon weer los. Ideaal! Plunderse, hopelijk hebben ze nog wat leuks voor je liggen. Ik kom snel weer bij je gluren hoor! Bedankt voor het compliment en het linken! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Renate, leuk gedaan met de washitape en de kleurtjes zijn ook mooi fris...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het geheel past ook weer super bijelkaar en je stempel is er super bij gekozen!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad, met weinig materiaal, leuke resultaten, geslaagd dus
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met het tape!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zeg, dit kaartje! Lekker vrolijk.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk hoor Renate, zo lekker vrolijk ook!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! Vrolijke kleurtjes! En leuk he? Dat washi-tape?!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! Ik heb al een tijdje geleden wat tapes gekocht, maar er eigenlijk nog niets mee gedaan, maar dit is een heel leuk idee...!

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!