Box met mini kaartjes.




De zomer heeft nu echt ons kikkerlandje bereikt. Phoe, phoe. Het is maar goed dat we allemaal zo'n leuke hobby hebben ;-). Het is voor mij geen straf om binnen te blijven, lekker freubelen op mijn heerlijk koele hobbykamer. Dit pareltje heb eigenlijk al een hele tijd geleden gemaakt, maar toen had ik nog geen eigen blog en was ik het eigenlijk een beetje vergeten. De kleine kaartjes hebben een afmeting van 6 x 6 cm, ideaal voor een cadeaukaartje. Het idee komt uit Cards & Much more nr 2. Het is een super idee om je restjesdoos te laten slinken.

Ik doe mee met de volgende challenges:
Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challengeblog => Alles mag.


Reacties

  1. Ha Renate,
    wat een superleuk creatie! Enig met die mini kaartjes erin. Dat was best even werk, denk ik, maar het resultaat mag er zijn. Echt supergaaf!
    Groetjes en kalm aan vandaag. Ik zit doodstil, maar heb het heel erg warm.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn inderdaad klein, 6-6 , zeker een idee om mee aan de gang te gaan. Ik heb veel restjes van 4,5 bij 10,5 liggen. Die komen van kaarten af als ik 10,5, X 10,5 maak, ook een leuk formaat. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf joh! Een mooie serie en dan die prachtige box erbij, echt een heel leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zit nu ook meer binnen dan buiten, toch komt er niet veel door m'n vingers =(
    wat een mooie creatie heb je hier ! geslaagd setje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en je hebt meteen weer een leuk kadootje.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie heel leuk met die kleine kaartjes erin. Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renate, dat is zeker een leuk "restjes opmaak idee". Altijd leuk om te maken, te geven en te krijgen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 6 bij 6 is inderdaad heel klein, maar wel ideaal voor aan een cadeautje of iets dergelijks inderdaad. Wat een leuk idee om er zo een serie van te maken, met een leuk bijpassend doosje! Het doorkijkje in het doosje vind ik ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!