Beterscha(a)p



Er staan nog een aantal challenges op mijn lijstje waar ik graag een keertje aan mee wil doen. Meedoen met de Liftchallenge staat bovenaan. Deze keer hebben ze een hele leuke lift, en ik zag al verschillende leuke kaartjes voorbij komen voor deze challenge. Ik hoop dat dit kaartje aan de regeltjes voldoet. Je mag je eigen draai geven aan een lift, maar misschien ben ik daar iets te ver in gegaan. Maar toch vind ik wel dat je het originele kaartje erin terug ziet. Ik zal hieronder laten zien welk kaartje we deze keer mogen liften. Wat vinden jullie ervan?




Fijne avond nog allemaal, en heel veel knutselplezier.

Ik doe mee met de volgende challenges:
Liftchallenge => Liftchallenge #45
Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challengeblog => Beterschapskaart.


Reacties

  1. Hoi Renate,
    hij is leuk!!!! Echt heel geinig. EN je eigen draai er aan geven, ach ja, dat kan altijd. Ik ga er eigenlijk en beetje vanuit dat dat mag zolang er niet bijstaat wat er zeker op te zien moet zijn. Soms schrijven ze dat erbij en dan moet je er wel aan voldoen...Ik vind hem erg origineel en ook voor onze challenge erg goed! Dank voor het meedoen bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
    En wat leuk dat je volger bent geworden van ons blog! neem snel een kijkje we geven een prachtige candy weg!
    lieve groetjes, het ZieZo Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk beterschapskaartje Renate....prachtig gelift...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke woordspeling en originele kaart. Zoiets heb ik nog niet eerder gezien. Ja die liftchallenge is ook erg leuk! Groetjesm, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Renate,

    Deze is wel super leuk gevonden!! Ik vind 'm zeer geslaagd voor de lift!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super gelift hoor en je schaap is geweldig!!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh wat een lieffie en knap gelift joh!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Renate,

    In de eerste plaags, leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.
    Ik ben ook volger van jou geworden.
    Ik vind jouw blog en kaartjes en pareltjes ook erg mooi.
    Je kaart vind ik goed geslaagd. Het zou me niet verbazen , als je in de prijzen viel.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een grappige titel heb je daar ! leuk kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het alvast een toppertje! De tekst erbij moet ik echt onthouden :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OkƩ, het is een vrije lift, maar ik herken de kaart er zeker nog wel in hoor. Leuke tekst heb je erbij en wat een schattig plaatje. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het origineel is er nog in te herkennen, prima toch! Echt een kaartje met humor, helemaal leuk voor de zieke ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, leuk gedaan hoor, erg origineel, en super leuk! dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag meteen dat het de liftkaart was, je hebt er zeker je eigen draai aan gegeven, erg gaaf kaartje! Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en geweldig de tekst er op .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha grappig kaartje en origineel.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij een paar hele leuke kaarten gemaakt mijn complimenten!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk hoor Renate! En ook erg origineel, super juist dat je de lift zo uitwerkt.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, heel mooi gelift.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Renate, wat vind ik dit toch een leuke tekst hahaha. En de te liften kaart is echt goed herkenbaar in jouw creatie. Superkaartje hoor. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!