Live with joy.



Best wel leuk, werken volgens een sketch. Ik begin het een beetje door te krijgen. De ene sketch spreekt me meer aan dan de andere. Hier heeft Gerjanne me al voor gewaarschuwd. Deze sprak me echter vanaf het eerste moment al aan. Hieronder zal ik de sketch laten zien. Dit kaartje doet mee met schetsuitdaging #7 Bij Oma Dee. De sketch is van Cornelie.



Makkie! Dacht ik. Fout gedacht. De sketch viel wel mee, maar ik heb het mezelf moeilijk gemaakt met de kleuren. Het designpapiertje moest er koste wat kost opkomen. En dan heb je zoveel papier, kun je niets vinden wat er bij past. Na heel wat gepuzzel, en weer de trap af hollen vragen aan Patrick (mijn mannetje) wat hij ervan vind ben ik toch best wel tevreden met het resultaat. Het papier is van de action, de ronde stempel, moet ik niet om liegen, is volgens mij van Maya Road. Deze heb ik met distress ink afgedrukt, daardoor is ie een beetje uitgelopen. Dit geeft wel een beetje een stoer effect. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 


Reacties

  1. leuk kaartje Renate mooie sketch...Ik vind het ook wel gemakkelijk om met een sketch te werken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prima, deze sketch is ook zo leuk om mee te werken. En in kaartenland kan heel veel, iets is niet gauw fout. Ben benieuwd naar je volgende sketch. Groetjes, Nelleke ps, ik zie je al de trap op en af rennen.....hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate, jij maakt prachtige werke en ik vind je Blogspotje heel mooi! Het zou tof zijn dat je eens op mijn blogspotje voorbij komt. Ik heb mijn droomwinkeltje met vele unieke kreative, Artikel in Mai 2013 geopend. Heropening Korting 15% loopt nog tot Einde Juni. Kom gewoon weg eens voorbij. Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renate, ik heb hemzelf ook net gemaakt het is inderdaad een leuke sketch, je uitwerking is erg leuk!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitwerking van de schets! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt hoor, ondanks de worsteling! Het is inderdaad een erg leuke schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is je kaartje Renate. Dankjewel voor het meedoen met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie warme kleuren zijn het, niets mis mee! Leuk ook de kralen! Dank je wel voor het meedoen bij Oma dee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!