Hartelijk gefeliciteerd (fel groen, en fel oranje)



Een zeer gewaagde kleurencombi bij Martina deze keer. Fel groen en fel oranje. Maar nu heb ik wel de lintjes kunnen gebruiken die ik ooit in een opwelling bij de action heb gekocht. Wie heeft dat nou niet? Dan sta je daar voor dat rek, en dan begint het aan alle kanten te kriebelen. Voor je het weet heb je je winkelmandje vol geladen, en super enthousiast loop je naar de kassa. Maar eenmaal thuis gekomen denk je bij jezelf wat moet ik hier nu weer mee. Dit gebeurt mij, jammer genoeg maar al te vaak. Voor de verandering heb ik eens gekozen voor een zwarte basis. Zo komen de kleuren nog krachtiger naar voren.  Ik ben zeer benieuwd wat de andere deelnemers gemaakt hebben met deze kleuren. Ik kom snel even bij jullie spieken.

Reacties

  1. Overkomt mij ook regelmatig, dat ik later van mijn aankopen denk 'Mwah, en wat nu?' Daar is het kleurenkaartenteam dus goed voor ;) Leuk dat je voor een zwarte achtergrond hebt gekozen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik ook last van hoor, je bent echt niet de enige, maar zo zie je maar het komt altijd van pas, mooie kaart geworden!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groen en oranje in combinatie met zwart heb ik nog niet gezien. Mooi gedaan, is je aankopen toch nog ergens goed voor. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb ik nou een zolder voor, ha ha
    en ik zie dat mijn zwarte kaarten nu ook een bestemming hebben, ga ik zeker uitproberen (heb nog war oranje verf voor de bloemetjes over)
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart en inderdaad wie koopt er iets dat hij nadien niet kan gebruiken?
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een mooie groen met oranje kaart voor het kleurenkaartteam. Mooi gedaan. Ik vond de kleurencombinatie lastig, maar het is wel vrolijk.
    Tja en spullen die in de winkel zo mooi lijken, maar thuis ongebruikt lange tijd blijven liggen hebben we allemaal. Heb ik ook heel veel van. Mooi dat je iets hebt kunnen gebruiken.
    Ik ga nog even snel naar de anderen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en goed idee om de basis zwart te houden. Dan knallen de kleuren er helemaal af! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi renate
    zo zie je maar dat als je ooit iets koopt het altijd van pas kan komen want je kaart ziet er nu erg gezellig uit!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renate,

    Zo zie je maar weer soms is komt een miskoop toch nog van pas je kaart is in ieder geval heel geslaagd.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renate,
    Ook bij mij belandt er altijd wat in mijn mandje, vooral bij Action en Boekenvoordeel, maar wel leuk als je het dan een keer nodig hebt, je hebt er een kleurige kaart mee gemaakt,groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk Renate met zwart als basis....dan komen inderdaad de kleurtjes nog mooier over...ik vind je kaartje heel geslaagd....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk gezien, eens een 'negatief' te gebruiken, anders blijft het altijd in de doos liggen of belandt het in de vuilnisbak. maar kijk, het is gelukt om een leuke creatie samen te stellen,
    blij met je deelname en kom je morgen even kijken of je gewonnen hebt ! Tot de volgende, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zoals je de lintjes verwerkt hebt op een zwarte basiskaart, je hebt er een leuke en vrolijke kaart van gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee zo die lintjes verwerken echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in de kleuren groen en oranje.
    Word je lekker vrolijk van.Leuk zo met die lintjes

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een tof kaartje! Leuk zo'n rondje bloggen, ik zie zoveel moois!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Renate,

    Bedankt voor je reactie bij mij en wat leuk dat je me bent gaan volgen. Je maakt zelf trouwens ook leuke creaties, het doosje hieronder ook. Die staat nog steeds op mijn to-do lijstje.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk idee met die lintjes zo! Lekker fel met zwart als basis.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke kaart zo met die lintjes verder maak je ook hele mooie creaties heb ik gezien.
    Ben meteen volger geworden zou het leuk vinden als je ook van mij blog volger wordt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Renate .

    Kei leuk is je kaartje . Mooi gedaan zo met die lintjes .

    Groetjes Tante Zus


    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!