Gorjuss, Waiting.


Hey lieve volgers.
Graag wil ik Astrid, Angelique, Nancy en Chantal een warm welkom heten, als nieuwe volgers van mijn blog.
Een week geleden waren we nog aanwezig op het bloggersplein, maar vandaag laat ik jullie maar weer eens een kaartje zien.

Eerst maar eens even een foto mij, live in action op het bloggersplein.



Jullie hebben er de afgelopen week vast al heel veel over gelezen, dus ik ga het vandaag even kort houden. Ik heb echt een hele leuke dag gehad, en ook wel weer een aantal nieuwe freubelaars leren kennen. Graag wil ik ook even de organisatie bedanken voor de goede zorgen. Aan alles was gedacht. We zijn niets tekort gekomen. Als ze mij zouden vragen of ik het weer een keertje zou willen doen, dan zou ik volmondig JA zeggen. En misschien zal ik er dan wel een dagje aan vast plakken, om nog meer mede bloggers te kunnen ontmoeten.

En dan nu over naar de orde van de dag. Deze week zijn we aan het genieten van lekker een weekje vakantie, Even in en om het huis wat klusje doen, en een heerlijk middagje achter mijn hobbytafel mag natuurlijk niet ontbreken.




Vandaag heb ik mijn Distress inkt, en Twinkling H2O eens gelaten voor wat het is, en mijn Derwent colorsoft potloden maar weer eens uit de kast gehaald. Al héél lang, maar dan ook echt héél lang ben ik al van plan om met potloden op Kraft te gaan kleuren. Het geeft zo'n leuk effect. Na wat speurwerk op het wereld wijde web, voor wat tutorials ben ik dan vanmiddag toch eindelijk zelf maar eens aan de slag gegaan. En weet je... Ik ben eigenlijk best wel tevreden over het resultaat.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een paarse, ronde basiskaart, gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Van het designpapier heb ik een cirkel gemaakt die iets kleiner is. In een heel oud papierpakket van de Action zag ik het paarse papiertje zitten met... Tja wat is het... Krokodillenprintje? Uiteraard heb ik weer een leuke Gorjuss uit mijn collectie gekozen, afgedrukt op Kraft, en gekleurd met Derwent colorsoft potloden, en gemat op een strookje paars linnenkarton dat net ietsje groter is. Voor de afwerking heb ik nog een stukje jutetouw gebruikt, en een paar houten bloemetjes. De Helleborusen (van Marianne Design) heb ik pas gekregen voor mijn verjaardag. Ze stonden al een hele tijd op mijn verlanglijstje, en ik wist dat ik zou krijgen van mijn schoonouders. En dan duurt wachten toch zó lang.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Het altijd weer een feestje om al jullie reacties te mogen lezen.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Kleuren met potloden => Challenge Maart, Ronde vormen.
- Pile It On  => Challenge #, Animal prints and/or Pawprints.
- Kaartjes Inspiratie Challengeblog => Challenge #82, Gebruik een techniek die nieuw voor je is.
- Glitter 'N' Sparkle  => Challenge #182, Use a punch/die.
- CraftAddiction  => Challenge #4, Something Old (Dsignpapier, houten bloemetjes) Something new (Helleborus).                                                    
- Dutch Card Lovers  => Challenge #252,  Gebruik woodfineer op je creatie.
- Craft your passion  => Challenge #306, Anything Goes.
- The Sugar Bowl  => Challenge #135, Anything Goes.
- Creative Card Crew => Challenge #110, Die Cut.
- Through The Craft Room Door  => Challenge April, Anything Goes.
- The Ribbon Girl => April Card Challenge, Anything Goes.

Reacties

  1. Wat een schatje is dit, superleuk! En het was erg gezellig in den Bosch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit is echt een juweeltje zeg! Mooi he kleuren op kraft, al ben ik niet zo' n kleurder. En wat gezellig een bloggersplein. Moeten we toch ook maar eens richting den Bosch gaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal erg leuk ui t! mooi kaartje heb je daar, mooiekleurtjes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto, Renate. En wat een mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet echt gelukt hè...een kort berichtje! Super dat je er zo van hebt genoten en het is zo leuk om blogdinnen in het echt te ontmoeten! Volgens mij was dat bloggersplein heel gezellig met jullie! Daar geniet je nog lang van na! Wat leuk dat je voor je mooie ronde kaartje een keer op kraft hebt gekleurd en is zeker heel goed gelukt!!! Je moest misschien lang wachten op je helleborusen, maar dan ben je er ook extra blij mee hè!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo hebt genoten op het bloggers plein Renate!
    Heerlijk dat je zo kunt nagenieten van dit alles.
    Wat een leuke foto....lijkt anders dan je blogfoto!
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij vroeg laatst aan mij hoe het was op de beurs....Ja het was heel erg leuk Renate!
      Jammer dat ik je niet heb gezien....maar jij was er een andere dag dan ik. Heb weer het een en ander gekocht en een workshop gedaan....erg leuk!

      Verwijderen
  7. Je vertelde er vorige week nog over dat je wilde gaan kleuren op kraft en was is het resultaat prachtig. Hele mooie, ronde kaart is het geworden, wat zijn die helleborusen mooi. Dat was een heel mooi verjaardagscadeautje.
    Ik hoop ook dat ze volgend jaar weer een bloggersplein doen, vond het heel leuk. Misschien zouden we ook iets moeten verzinnen om andere bloggers te herkennen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo wat leuk om jou in actie te zien! Gaaf! Je kaartje is ook weer helemaal leuk. En wat mooi die helleborussen. HIhihi, ja, dan duurt wachten lang.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen over je beursdag! En wat een mooie kaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, is toch weer eens wat anders en het ziet er prachtig uit. Fijn dat het zo goed ging en gezellig was op het bloggersplein!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a sweet little card! Thank you for joining us over at TTRCD (Through the Craft Room Door)! www.ttrcd.blogspot,com
    Jeanie, DT www.scrapbookingmamaw.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke foto van jou op het Bloggersplein en wat heerlijk dat je er zo genoten hebt! Je kaartje op Kraft ingekleurd is weer GORJUSS Renate en leuk dat je het laat meedoen aan onze CraftAddictionChallenge!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Renate,
    je foto had ik al gezien..op FB, lijkt me gezellig dat Bloggersplein, wij waren op zaterdag in Zwolle, daar was ook een bloggersplein, zonder bloggers..Ik denk dat ik volgende keer ook maar eens richting Den Bosch ga..
    Je ronde kaartje is erg mooi en je kleurwerk op Kraft super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi kaartje Renate, fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad op het bloggersplein.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig kaartje Renate en super dat je zo genoten hebt op het bloggersplein!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful card! Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto! En wat een schat van een kaartje. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Renate,
    Ik dacht toch echt allang volger van jou te zijn.... oeps, niets is minder waar.
    Maar vanaf vandaag ga ik niets meer missen hoor!
    Wat leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van het bloggersplein. Toch vreemd om dan de mensen in het echt te zien hè.
    Bedankt voor je gezellige reactie tav de aktie voor Eline.
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Renate! Je kan echt waanzinnig mooi kleuren! Wat een leuke foto van jou op het Bloggersplein! Leuk is dat he om Bloggers in het echt te zien :) Je zal vast nog een mailtje krijgen voor september ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf! Prachtig ingekleurd op het kraft! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuk kaartje renate...en het leuke gorjusstempeltje heb je prachtig ingekleurd op kraft...een schitterend geheel....
    Leuk dat je het zo naar je zin heb gehad in Den Bosch....
    ik heb afgelopen zaterdag ook een hele gezellige dag gehad op de beurs in Den Bosch.. samen met een vriendin heerlijk alle kraampjes afgesruind en ook lekker geshopt...Jammer dat je er niet was...op het bloggerplein zat voor mij alleen Rimmie als bekende blogger van mij...Hopelijk gaan ze dat in het najaar weer zo organiseren...Nogmaals bedankt voor vrijkaartjes ...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je zo'n gezellige en geslaagde tijd op de beurs had. Je kaartje is een plaatje en het kleuren op kraft heel mooi geworden. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. just so beautiful..thanks for sharing at Pile It On

    Tina
    dt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh je kaart is weer helemaal Gorjuss en wat leuk dat je weer meedoet bij Sugar Bowl, succes en bedankt voor de lieve berichtjes op mijn blog. Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh je kaart is weer helemaal Gorjuss en wat leuk dat je weer meedoet bij Sugar Bowl, succes en bedankt voor de lieve berichtjes op mijn blog. Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Best wel? Dit is onwijs mooi gelukt! Bijzonder resultaat geeft het altijd op kraft, ik vind het geweldig (bij anderen, ik kan niet goed kleuren hihi). Leuk dat jij ook zo genoten hebt van het Bloggersplein op de beurs, ik vond het ook geweldig! Jammer dat we er niet op dezelfde dag stonden. Leuke foto ook van jou in actie. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Inderdaad, ik had er al meer over gelezen. Leuk zeg en je foto is prachtig. Leuk om je eens te zien. Leuk geweest dus.
    Je kaart is prachtig!! Dit staat ook nog op mij to do lijstje. Erg top gelukt hoor Renate.
    Geniet van je vrije dagen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Renate
    Wat leuk dat je medeblogsters hebt ontmoet op de beurs, dan geniet je extra op zo'n dag vind ik altijd.
    Je kaartje is schitterend en dit dametje is erg mooi ingekleurd op het kraft.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super gave kaart
    dank je wel voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Renate wat kan jij prachtig kleuren; super! Echt een juweeltje. Om in te lijsten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi hoor het kleuren op kraft papier. Leuke kaart zo in al die paars tinten.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart en prachtig gekleurd!!
    Niet meer zo lang laten liggen hoor!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Leuk ook om het woodfineer in het hart van de bloem te gebruiken. Bedankt voor je deelname aan de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is adorable! Thank you so much for sharing with us at the Sugar Bowl and good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind je kaartje helemaal geslaagd! Kleuren op kraft papier is inderdaad erg leuk...door jouw kaartje krijg ik er ook weer zin in. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!