The Friendly Hedgehog.





De herfst heeft nu toch echt z'n intreden gedaan in ons kikkerlandje. Dat betekent dat we de winterjas, handschoenen, mutsen en sjaals weer uit de kast gaan trekken. Maar ook dat we ons weer vaker lekker gaan terugtrekken in ons hobbydomein. Dat heb ik vanmiddag dan ook gedaan. Ik ben aan de slag gegaan met één van mijn nieuwe Gorjuss stempels. Deze past perfect bij het seizoen.

Zoals (meestal) altijd ben ik gestart met een witte basiskaart, hierop heb ik een iets kleiner stukje paars Cardstock geplakt. Het Cardstock heeft een heel subtiel glimmertje. In één van mijn kisten met papierblokjes vond ik een vintage blokje van de Action waar het ruitjes papier in zit, dit heb ik ook weer iets kleiner gesneden en erop geplakt. In een andere blok papier van de Action vond ik het gebloemde papier. Deze heb ik op maat gesneden, en op een iets of wat grotere rechthoek van het paarse Cardstock geplakt. Daarna heb ik mijn Distress inkt, en Twinkling H2O voor de dag gehaald, en het afdrukje gekleurd. Om de grote ruimte een beetje op te vullen heb ik 2 bloemen gemaakt met malletjes van JoyCrafts, en daar een passende knoop bij gezocht. Het egeltje hoort bij de stempelset, en die mocht natuurlijk niet ontbreken. Ik heb er een takje bij gestanst van JoyCrafts, en een tekst van Maya Road.
Hebben jullie haar stoere boots gezien?

Dank jullie voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje. Ik ben ook weer heel nieuwsgierig naar jullie reactie op dit kaartje.

Ik doe mee met de volgende challenge(s):
Addicted-to-stamps => Challenge #109, Autumn.
Craft your passion => Challenge #279, Anything Goes.
Petal Lu => Anything Goes.
Die Cuttin Divas => Challenge #223, Fun With Puns.
CraftySentiments Design => Anything Goes.
Creative Card Crew => Challenge #96, Fall.
City Crafter Challenge => Challenge #279, In Pieces.
Crafting for all seasons => Challenge #110, Layer It Up.
Sweet Sketch Wednesday => Challenge #68, Sketch.
Scrapping4fun => Challenge #50, Spring/Autumn
Addicted to stamps and more => Challenge #162, Make Your Mark.
Crafty Creations => Challenge #298, It Takes Two.
Creative Fingers => Challenge #93, Anything Goes.






Reacties

  1. Super mooi! Voor mij mag de dikke jas en muts en sjaal nog wel even in de kast blijven ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje...past inderdaad erg mooi bij dit herfst weer.
    Als het zonnetje schijnt dan is het best lekker en mooi buiten .
    Vooral als alles begint te kleuren.....
    Leuk detail de laarsjes ook met het dessinpapier.
    En prachtig ingekleurd

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, Renate. Erg leuk gedaan zo!
    Las op nu.nl dat we na woensdag nog wat mooie nazomerdagen krijgen. Ik ben benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een cutie, vindt het een super kaart geworden. De stempels vindt ik ook erg leuk al heb ik er nog geen in mijn bezit, komt misschien nog wel een keer.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Renate met een heel mooi ingekleurd stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte herfstkaart! Ze heeft inderdaad prachtige laarsjes aan. Knap ingekleurd hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 100% schattig, Renate, mooi gekleurd en leuke details....vooral de gepaperpiecte laarsjes springen er uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd, prachtig gekleurd en die laarsjes geven een heel leuk effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Renate.....de kleurtjes zijn heel erg leuk en het afdrukje mooi ingekleurd.
    Je hebt de randjes ook prachtig beinkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke kaart Renate,
    wat heb je weer een schattig stempeltje gebruikt en wat heeft ze mooie, geruite laarsjes aan,heel mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Renate, en ze heeft hele leuke laarzen aan! De winterjas laat ik nog fijn even in de kast hoor daar is het nog veel te warm voor...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje!! Mijn col heb ik van de week al een keertje ongedaan en hoewel ik een koukleum ben heb ik mijn winterjas nog niet aan durven doen.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a cute card love your colour combo and image, I'm loving your added embellishments. This is a great card thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2-DT

    P.S Don't forget to edit your post and add a copy of the sketch in your posting to be eligible to be considered as a winner as this is part of our rules.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely card, I just love these Gorjuss images and the papers you have chosen fit her perfectly! Thank you for joining in with the 'It Takes Two' challenge at Crafty Creations. Mia - DT Member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty. Thanks for joining our challenge at Die Cuttin' Divas this week.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Renate, wat heb je een leuk kaart gemaakt. Ik vind hem gaaf. Zo mooi gekleurd ook. Prachtige herfstkleuren heeft je kaart.
    Succes met de Challenges!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sweet little card!
    Thanks for joining Die Cuttin' Divas this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Renate! Gorjuss heb je prachtig gekleurd!!! En haar laarsjes zijn écht stoer!!
    Ik hoop toch echt dat de wanten en mutsen nog ff in de kast kunnen blijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Renate en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachti Renate, en heel mooi ingekleurd en een prachtige combi met stempel en papier, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So cute and lovely! Thanks for joining at ATSC: Autumn
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi en lief kaartje, met erg leuk papier. Die ronde hoekjes zijn een leuk detail! Net als de leuke laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattig kaartje! Heel lief de digi en mooi afgewerkt.Alles past heel mooi bij elkaar...
    Fijne dag
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel gaaf kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A very sweet card, there is only one image on your card you need to have 2. thank you for sharing with us at Crafty Creations challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So cute! Great coloring!
    Thank you for joining us at ATSM!
    Lilian
    The Leaf Studio

    BeantwoordenVerwijderen
  27. adorable card! Love all the great fall embellishments. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lief kaartje! Het egeltje is echt zo leuk erbij! Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Today is the first day of Fall. I'm not sure I'm ready for hats, boots and gloves yet! Cute image and lovely card. Thanks for joining us at Creative Card Crew. Vicki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel erg mooi geworden, Renate, leuke stempel en zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaaf kaartje Renate, heel leuk met het paperpiecen. Heerlijk dat het echte knutselweer er weer aan komt, maar ik moet zeggen dat dit zonnetje ook nog wel heel erg genieten is hoor!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kleurwerk!
    Het egeltje ziet er ook zo lief uit.
    Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oef, wat mooi. Vooral dat inkleuren is prachi gedaan. Ik ben er nog geen ster in, maar jij wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Adorable card! Love the soft colors and the cute little images. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful!! Thanks for joining in our "Spring/Autumn" challenge at Scrapping 4 Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart! Mooie herfstkleuren bij elkaar! En dat egeltje.... die vind ik zoo cool! :)

    Groetjes,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een superleuke kaart is dit Renate!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel mooi kaartje, mooi ingekleurd.
    Dank je voor je berichtjes op mijn kaartjes
    heel lief van je om langs te komen.
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!